مشهورترین تاتو کار حرفه ای در اصفهان
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 اصطلاح یونانی stizein به معنی خرد کردن معنی و مفهوم تتو و خالکوبی بوده است. کشور های مدیترانه ای (مصر و سوریه) در مصر و سوریه تتو و خالکوبی بیشتر برای تزئین و اقوام مذهبی صورت میگرفته اروپا بر طبق گزارش های بازمانده، اغلب ژرمن ها، سلتیک و دیگر قبایل مرکزی و شمالی اروپایی اغلب خالکوبی و تاتو داشته اند. قدیمی ترین پوست تاتو شده در اروپا متعلق به اوتسی از دوران قرن هفتم پیش از میلاد، شامل ۶۱ تاتو در ستون فقرات پایین، مچ دست چپ، پشت زانوی راست خود و در مچ پا قرار دارد. چین در ادبیات و تاریخ چین خالکوبی و تاتو عملی وحشی گرایانه نام برده شده که بیشتر قهرمانان، تبهکاران، راهزنان یا بردگان برای حق مالکیت صاحب برده تتو داشته اند. جزایر پلینزی قدمت تتو تاتو در بریتانیای کبیر به قرن هفدهم میلادی باز میگردد.

 برای مطالعه بیشتر در مورد تاریخچه تاتو تتو خالکوبی در ایران و دنیا، نحوه اختراع دستگاه تاتو امروزی، آشنایی بیشتر با ابزار و متد های قدیمی و ارتباط با تاتو کار حرفه ای در اصفهان وی تاتو از سایت وی تاتو دیدن کنید.

 تاتو خالکوبی سنتی همان طور که گفته شد در روش های باستانی به وسیله جسمی نوک تیز پوست را خراش می دادند و جوهر را به آن وارد می کردند. هنوز هم روش های سنتی طرفداران خود را دارد و محبوبیت آن ها رو به افزایش است. از جمله روش های کهن هنر تاتو می توان به موارد زیر اشاره کرد. روش سنتی ژاپنی (Bambo Tattoo) وسیله طراحی شده در این روش شامل یک چوب بامبو برای دستگیره و تعدادی سوزن در سر آن است. چوب بامبو معمولا صاف و گرد طراحی می شد تا تاتوآرتیست راحت تر کار کند. برای مواقعی که احتیاج باشد تا خط های ریز یا درشت بزنید می توانید تعداد سوزن ها را کم یا زیاد کنید. وارد کردن سوزن با زاویه و عمق مناسب در پوست مهارت خاصی می خواهد.





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: